Toisena päivänä minulla oli päälläni uudet Tallinasta ostamani tekonahkahousut. Olin jo itse asiassa pidemmän aikaa etsinyt itselleni tekonahkahousuja, mutta jotenkin aina, kun kävin noita housuja H&M:ssä etsiskelemässä niin pienimmät koot olivat tietenkin loppuneet. Muista liikkeistä tuntui löytyvän vain legginssejä tai housuja joissa esimerkiksi takapuoli oli aivan tavallista mustaa kangasta ja edessä oli vain tuota tekonahkaa. Tallinan H&M:stä ei myöskään meinannut löytyä noita housuja, mutta onneksi ihana äitini onnistui bongaamaan yhdet 34 koon housut sovitushuoneen vaaterekistä. Nuo tekonahkahousut ovatkin olleet nyt todella kovassa käytössä ja olen tykännyt niistä todella paljon!
Takki* SheInside (tästä) // Neule & housut H&M // Saappaat Zara // Laukku Louis Vuitton
Nyt kuitenkin keitän itselleni teetä, käperryn sohvalle ja alan katselemaan The Carrie Diaries -sarjaa, johon olen tällä hetkellä ihan koukussa! Jos ette ole katsoneet ennen tuota ohjelmaa niin suosittelen lämpimästi katsomaan. Harmi vain, että minulla on enää muutama jakso kyseistä sarjaa jäljellä.. Sen jälkeen joudun aina odottelemaan viikon verran uutta jaksoa. Jos jollain on vinkata jotain hyviä sarjoja minulle niin otan ehdotuksia mielellään vastaan! Mikään ei ole mukavampaa kuin pitkän päivän jälkeen vetäistä verkkarit jalkaan, käpertyä sohvalle viltin kanssa ja katsella hyvää sarjaa.
Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille!
Ihana asu ! :) Tietääkseni Carrien päiväkirjat on täällä Suomessa tauolla(olen itelkkin koukussa) että katotko siis englanniksi? Mistä?
VastaaPoistaKiitokset :) Kyllä katson netistä englanniksi! Googlettamalla löytyy sivustoja joista pystyy katsomaan netistä suoraan :)
PoistaOii ihania postauksia sulla<3 Ja Katsomosta löytyy kiva sarja nimeltä "Lähiöunelmia" :) Ite tykkään ainaki!
VastaaPoistaKiva kuulla, että olet tykännyt :) <3 Kiitos vinkistä! Pitää käydä tutustumassa, että millainen sarja on kyseessä :)
Poistavoi, olet niin kaunis! :-)
VastaaPoistaOnce upon a time sarja on ihan paras ! Suosittelen :)
VastaaPoistaEn olekaan ennen katsonut kyseistä sarjaa! En jotenkin oikein ole erityisesti ikinä tykännyt "fantasiasarjoista" :D Voisin kuitenkin antaa tuolla mahdollisuuden ja katsoa muutaman jakson, jos vaikka tykkäisinkin :) Kiitos vinkistä!
PoistaJos tykkäät kattoa luksus elämää niin suosittelen Ruotsin miljonääriäitejä, uus jakso tulee joka keskiviikko kymmeneltä illalla liviltä tai neloseltako se oli? :)
VastaaPoistaOlen aina välillä katsonut Ruotsin miljonääriäiteja, jos minulla on ollut toooodella tylsää ja kyseinen on ohjelma on sattunut tulemaan telkkarista :D En kuitenkaan erityisesti pidä kyseisestä sarjasta :/ Ei ole oikein minun makuuni!
PoistaOot niin upee sulla on mahtava blogi! Arvostan sitä kun vastaat joka kommenttiin asiallisesti! :)
VastaaPoistaAivan ihana kuulla =)) <3
PoistaKato lost ! Ihan sairaan koukuttava sarja, kandee ehottomasti kattoo jos et oo viel katellu ! :)
VastaaPoistaOlen itseasiassa katsonut joskus Lostia muutaman tuotantokauden :) Silloin kaikki seurasivat Lostia ja siksi oikeastaan minäkin päädyin seuraamaan sitä. En kuitenkaan ikinä oikein päässyt kyseisen sarjaan sisään :/ Ja mielestäni jossain vaiheessa kyseinen sarja meni omaan makuuni "vähän liian pitkälle" :D Kiitos kuitenkin vinkistä :)
PoistaMerlin, Dance Moms ja House on parhaita sarjoja! Luulen että pitäisit jostakin noista :) Käy pliis kokeilemassa, nuo kaikki sarjat olivat aivan mahtavia kokemuksia joita haluisin jakaa muillekin : )!
VastaaPoistaDance Moms:ista olen katsonut kaikki jaksot mitä tähän mennessä on tullut! Ja tykkäsin todella paljon kyseisestä sarjasta! Housea olen katsellut myös aina silloin ole tällöin telkkarista, mutta en ole sen kummemin ikinä sarjaa varsinaisesti seurannut :) Merliniä en olekaan ikinä katsonut, kiitos siis vinkistä ! Pitääkin katsoa muutama ensimmäinen jakso kyseisestä sarjasta ja katsoa mitä pidän :)
PoistaPretty Little Liars on hyvä sarja! Suosittelen :)
VastaaPoistaKatsoin PLL:llää kaksi ensimmäistä tuotantokautta sekä vähän kolmennen alkua ja kyllästyin :D Minusta tuntui, että kyseinen sarja jumitti ihan älyttömästi paikallaan.. :/ Kiitos kuitenkin ehdotuksesta :)
PoistaHei satutko tietämään mistä voisi ilmaiseksi katsoa Täydellisiä naisia turvallisesti? :)
VastaaPoistaEn valitettavasti tiedä :/ Kannattaa googlettaa niin sieltä löytyy 100% varmasti :)!
Poistahaha täykkärit ei petä ikinä :D ja ite oon kans kattonu serranon perhettä (opiskelen espanjaa ni hyvä "motivaatio") ja sit gossip girl:iä! :-)
VastaaPoistaTäydelliset naiset ja GG oli kyllä aivan älyttömän hyviä! Olen vain katsonut nuo jaksot jo niiiin moneen kertaan :D Heh!
PoistaItse oon rikossarja puolelta pitänyt ihan hirveästi sarjasta jälkiä jättämättä(the killing) sekä nyt telkkarissakin pyörivä silta on tosi koukuttava!
VastaaPoistaKomedia puolelta tietty how i met your mother on ihan huippu!
Löytyyhän näitä vaikka mitä :)
Päädyin eilen katsomaan muutaman jakson tuota How I Met Your Mother -sarjaa ja en jotenkin päässyt siihen yhtään mukaan :D Tai ainakaan nuo ensimmäisen kauden ensimmäiset jaksot eivät oikein kolahtaneet minuun :(
Poistaserranon perhe menee just yle areenassa sitä suosittelen kovasti:)) jos vaa kiinnostaa ;)) wää oot niin kaunis! =) oon kade..
VastaaPoistaKiitos vinkistä :) Ja voi kiitos <3 Tosin aivan turhaan olet kade!!
PoistaMitää!! Onko Tallinnaan avattu H&M? Olen aina ollut siinä uskossa, ettei koko Virosta H&M:ää löydy :D
VastaaPoista...lisäys edelliseen, missä päin Tallinnaa H&M siis on?:)
VastaaPoistaTallinnan H&M on avattu nyt syksystä ja se sijaitsee suurinpiirtein Viru-keskuksen ja rotermannin kauppakeskuksen välimaastossa :)
PoistaAnonyymi 22.43 Ehtikin jo vastaamaan tähän ! :)
Poistahui ku oot kaunis!
VastaaPoistaelamanikuvina.blogspot.fi
Drop dead diva on iha törkeen hyvä ja koukuttava! Netflixistä katoin ekat tuottarit ja jäin nii koukkuu että oli pakko etsiä netistä loputkin tuottarit!
VastaaPoistaHei mistä sie netistä löysit ne loput Drop dead diva kaudet? :) Mie katoin kanssa sen ekan kauden netflixistä, ja jäi harmittamaan kun niitä loppuja ei siellä ollut :/
PoistaEn olekaan ikinä katsonut kyseistä sarjaa! Kiitos vinkistä siis :)
PoistaRevenge eli suomeksi siis Kosto on ihan huippu sarja :) sitten just esim. Game of Thrones, Walking Dead, Supernatural, Breaking Bad, Pako on myös hyviä mun mielestä :) Noistakin tyyliin kaikista mulla oli ennen kattomista kaikkia ennakkoluuloja että 'en varmaan tykkää' haha mut osoittautu kuitenkin tosi hyviks että kannattaa vaan tutustua:-)
VastaaPoistaOlenkin katsonut jo kaikki jaksot mitä Kostosta on tällä hetkellä tullut Jenkeissä ! Ihan älyttömän hyvä sarja :D Paonkin olen katsonut (muutamaankin kertaan) ja tykkäsin siitäkin kovasti :) Kiitos vinkeistä! Pitää käydä tutustumassa noihin vinkkaamisi sarjoihin :)
PoistaKannattaa ruveta seuraamaan Pakoa, ellet ole jo katsonut niitä! Ihan mahtava sarja ja siihen todellakin jää koukkuun. :D Viime kevät meni pelkästään Pakoa seuraillessa. En meinannut malttaa odottaa edes koulusta kotiin pääsyä, että pääsisin taas katsomaan uusia jaksoja, haha! :D
VastaaPoistaPako oli kyllä todella hyvä ! :D Olen katsonut kyseisen sarjan kaikki tuotantokaudet jo pariinkiin otteeseen, hehe :D
PoistaOi hirmusen tyylikäs asuu ja soppii sulle äärettömän hyvin :)
VastaaPoistaKiitos paljon :))!
PoistaHeiii, mikä laukku sulla oli Inspiration Blog Awardseissa? Katselin tuosta kuvasta mikä on Annin blogissa, sun haun kautta ei löytynyt? Tosi ihanan mallinen!
VastaaPoistaMichael Korsin laukku :) Laukku oli lainattu siskoltani eli en valitettavasti siitä sen enempää tiedä :( Se on kyllä aivan ihana <3
Poistaaivan ylikivan näköset noi sun tekonahkahousut! :-) ite oon kans metsästäny housuja tai ees tekonahka legginsejä, mutta sopivia vaan ei oo vieläkään tullu vastaan.. :-(
VastaaPoistahttp://ssomethingaboutus.blogspot.fi/
Kiitokset! Minustakin nuo ovat todella kivat :) Eikä, toivottavasti löydät jostain itsellesi mieluisat housut :)!
PoistaOnko tosta carrien päiväkirjat sarjasta jo tullut toinenki tuotantokausi ulos?:O
VastaaPoistaJenkeissä pyörii parhaillaan toinen tuotantokausi :)!
PoistaRevenge = Kosto, Supernatural, The Vampire Diaries, Prison Break = Pako, The Walking Dead, Pretty Little Liars, The Originals, Once Upon a time, Gossip Girl. Tossa on mun suosikit :)! Suositelen itse kaikkia noista :D
VastaaPoistajoo supernatural ehdottomasti! maailman koukuttavin sarja ja silmänruokaaki löytyy... :)
PoistaKiitos paljon vinkeistä ! :) <3 Olette ihania, kun jaksatte vinkata hyvistä sarjoista !! <3
PoistaItsekkin etsin pitkään hyviä tekonahkahousuja, mutta päädyin lopulta niihin legginseihin, joissa takapuoli on tavallista kangasta, koska tuo tekonahka menee varsinkin takaa todella rumasti rytylle :< Areenassa pyörii Ihana Elisa, johon olin koukussa, kun se tuli telkkarista! Tuo ykköskausi ei tosin ole minusta läheskään yhtä hyvä kuin muut kaudet. Itseasiassa ykköskauden alku on ihan outo D:
VastaaPoistaEikää.. Itse olin jo melkein luovuttamassa noiden housujen suhteen, kun mistään ei tuntunut löytyvän! :D Kiitos vinkistä! Pitää käydä tutustumassa, että millainen sarja on kyseessä :)
PoistaGreyn Anatomia nyt ja aina ♥ Suosittelen!
VastaaPoistaOlen joskus yrittänyt katsoa Greyn Anatomiaa, mutta en vain ole tykännyt siitä sitten yhtään :D En tosin myöskään osaa sanoa, että mikä siinä on ettei se vain ole minun makuuni! Kiitos kuitenkin vinkistä :)
PoistaOnks ne nyt niit vanhoi carrie jaksoi?:) ku eiks suomes olla näytetty vaa sitä ekaa kautta
VastaaPoistaJenkeissä pyörii parhaillaan toinen tuotantokausi ja olen katsonut kaikki jaksot, jota tähän menessä on siellä tullut ! Netistä pystyy katselemaan noita jaksoja :) Tosin englanniksi ja ilman tekstejä!
PoistaNip tuck(muodon vuoksi), Modern family, Orange is the new black ja Life Unexpected !! suosittelen jokaista, etenkin ensimmäistä :) ja tuo modern family on maailman hauskin sarja, juuri hyvä semmoiseen ennen nukkumaan menoa pari jaksoa aivot narikkaan sarja jossa saa nauraa kippurassa :D
VastaaPoistaNip Tuck oli älyttömän hyvä sarja :) Harmitti kovasti, että se loppui! :( Kiitos vinkeistä <3
PoistaEhdottomasti Modern Family, miiiielettömän hauska! :)
VastaaPoistaOlen joskus katsonut telkkarista muutaman jakson ja on vaikuttanut kyllä hauskalta sarjalta!! :)
PoistaPako ja kosto on kyllä huippuhyviä sarjoja !! Ja ihan ehdoton oma lemppari on criminal minds ! :)
VastaaPoistaPaon kaikki tuottarit olen katsonut muutamaankin kertaan ja se oli kyllä niin hyvä :D Ja kostoakin olen seurannut ja tykännyt oikein kovasti! :) Välillä tosin tuntuu, että kostokin alkaa vähän liikaa jumittamaan paikallaan :/
PoistaTässä pari mun lempparisarjaa, joita itekin katon jenkkien tahtiin aina :)
VastaaPoistaModern Family, How I met your mother, Awkward, Switched at birth, Raising Hope, The Mindy project, New girl, Revenge, Cougar town, The lying game, Suits
Suits on varmaan yksi parhaista sarjoista mitä olen katsonut :D <3 Kiitos vinkeistä :))!
PoistaPretty little liars, vaikka jynnää paikoillaain kolmannessa tuottarissa niin nelosen jaksot on niiin hyviä, kandee katsoa!!! ja o.c. ei kyllä kyllästytä koskaaan, oon kattonu tuotantokaudet jo 3 kertaa haha.
VastaaPoistaHeh, mäkin katon just Carrie Diaries ja enää pari jaksoo ja oon kans Jenkkiajassa :D Suosittelen Revenge, Pretty Little Liars (ja sit sen spin off-sarja Ravenswood, muistaakseni sanoit et tykkäät kauhusta ja tää on Ravenswood on silleen skidisti pelottava:D)!
VastaaPoistaBreaking bad!
VastaaPoistaOrange Is The New Black, Skins - Liekeissä.. :)
VastaaPoistaharmi ku eka löytyy vaan netflixistä, eikä siellä oo ku 1 tuottari mut se on niiin hyvä!
Orange is the new black on kyllä tosi hyvä, siitä ei kyllä ole ilmestynytkään vielä kun vaan se eka tuotantokausi ;)
PoistaBreaking Bad on ihan sairaan hyvä, mun mielestä jokaisen pitäis kattoa se! :D
One tree Hill on mun kaikkien aikojen suosikki ja oon kattonu kaikki 9 tuottaria vähintään neljästi alusta loppuun. Jos et oo enempää kuin muutaman hassun jakson tv:stä nähny niin suosittelen! Puhasta jenkki lukiodraamaa, mutta se ei junnaa paikallaan ja ehottomasti yksi parhaista omassa genressään! Kliseistä huolimatta ;D tälleen 23 vuotiaanakin otan aina sillon tällöin tehtäväksi kattoa alusta loppuun...
VastaaPoistaSit on White collar (nam neal caffery), the mentalist(alusta asti ku kattoo niin huippu!), Nikita, beauty and the beast, life unexpected ...
Ja jatkuu! Oon aiva hirvee sarjafriikki..
Glee!
VastaaPoistaCriminal minds on maailman paras sarja! <3
VastaaPoistaMitä no ihanat kengät maksoi? :)
VastaaPoistaBreaking bad, true blood, arrow, homeland, supernatural, game of thrones. Siinä parhaimmat! Ja sulla on älyttömän kiva blogi! Jatka samaan malliin :)
VastaaPoistaGreyn anatomia, holmes nyc, ncis, sinkkuelämää ja bones on mun lempparit ! :) bonesia suosittelen varsinkin, vähän erillainen rikosetsivä sarja kun nää perus csi:t !
VastaaPoistaBREAKING BAD!! paras sarja kattoo poikaystävän kans :) suosittelen!
VastaaPoista