29 joulukuuta 2013

SO MUCH TO DO

Unohdin kokonaan viikonlopuksi, että minulla on edes blogi. No ei, mutta tämä aika siitä, kun palasimme kotiin on mennyt ihan yhdessä silmän räpäytyksessä. Minulla on ollut niin paljon kaikkea tehtävää tuon matkan jälkeen, töitä, pitänyt valmistella ja ostaa kaikki valmiiksi uuttavuotta varten, koska mehän lähdemme Himokselle jo huomenna ja vaikka mitä muuta. Nytkin minun pitäisi olla jo laittautumassa valmiiksi, että pääsemme lähtemään Itikseen hakemaan viimeisiä juttuja mukaan ennen reissua. Ja tietenkin myös katsomaan vaatteita, koska minulla ei ole mitään hajua siitä, mitä aion pukea uutena vuotena päälleni. Tilasin nimittäin ennen joulua itselleni uudet housut ja nyt pahoin pelkään, että ne eivät taida ehtiä tulla huomenna päivällä ja joudun keksimään jonkun toisen vaihtoehdon tuon ajattelemani asun tilalle. Ajattelin kuitenkin nopeasti tulla antamaan teille elonmerkkejä täällä blogissa.



Aloitin myös eilen käymään läpi kaikkia kuvia kuluneelta vuodelta, jotta saisin tehtyä teille postauksen kuluneesta vuodestani ja vitsit mikä urakka siinä on ollut. Hommaa hankaloitti se, että en saanut aluksi edes ulkoista kovalevyäni näkymään koneelle ja jouduin taistelemaan sen kanssa pitkään ennen kuin pääsin kaikkiin kuviin edes käsiksi. Ja tietenkin, kun olen käynyt läpi noita kuvia niin olen pitkäksi aikaa unohtunut selailemaan jotain tiettyä kansiota. On ollut todella mielenkiintoista käydä noita kuvia läpi ja huomata miten paljon olen taas tämän vuoden aikana muuttunut ja kasvanut. No, ainakin minulla on huomenna koko automatka Himokselle aikaa kasata tuota postausta. 




Mukavaa sunnuntaita kaikille ja palataan pian 

29 kommenttia:

  1. hyvää reissua ja ihanaa uutta vuotta sinulle ja jonathanille! :) oletteko lähdössä isollakin porukalla (sinun ja jonathanin yhteisiä tuttavia vai kenties molempien omia kamuja?) liikenteeseen?

    oon haaveillut omienkin kavereiden kanssa että joskus toteutettais tuollainen kunnon mökkiloma isolla porukalla, mutta aina tulee eteen se järkkäämisen vaikeus; keitä on varmasti lähdössä mukaan, kuinka kulut laitetaan tasan kaikkien kesken, ajankohdat jne... mutta ehkä sitten joskus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja samoin sinulle :) <3 Meitä on lähdössä kahdeksan hengen porukka, jossa on mukana meidän yhteisiä kavereita ! Tai olemme seurustelleet jo niin pitkään, että Jonathanin kaveritkin ovat minun kavereitani ja toisinpäin! :D

      Se on kyllä aina todella kiva lähteä yhdessä kaveriporukan kanssa johonkin mökille tai vastaavaan viettämään aikaa, mutta niinkuin sanoit niin järkkääminen on aina vähän hankalaa, kun kaikilla on töitä ja koulus yms ! Tälläkin kertaa osa kavereistamme ei päässyt mukaan juuri esim. töiden takia, mutta ensi kerralla sitten :) On kuitenkin todella kiva päästä tällä kertaa tällä porukkalla viettämään uusivuosi yhdessä Himokselle !

      Poista
  2. mistä sun canada goose on ostettu ja mitä mallia se on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Inkoon Strandista Newport nimisestä liikkeestä ja Expedition parka :)

      Poista
  3. Onko sun tukka lähtenyt nyt hyvin kasvamaan pidennysten pois ottamisen jälkeen? :) mä haluisin myös pian eroon niistä, mutta mun oma tukka on n. saman pituinen kuin sulla, paljon ohuempi vaan :/ siirryin kyllä joku aika sitten sineteistä eroon ja nyt on klipsit, niin ne ei onneks niiin paljoa rasita hiuksia kuin sinetit! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eihän tässä vielä ole niin montaa viikkoa ehtinyt mennä, että mitään kovin merkittävää eroa pystyisin huomaamaan :) Mutta kyllä ainakin minusta hiukseni ovat nyt paljon vahvemman oloiset ja ennen kaikkea terveämmät kuin aikaisemmin! Tsemppiä sinulle hiusten kasvatukseen :) Hiljaa hyvä tulee :P

      Poista
    2. Niin joo, kirjoitin vähän väärin.. tarkoitin onko hiuksesi paremmassa kunnossa jne. :) kiitos vastauksesta! Eiköhän ne tästä pikku hiljaa ala tuuheentumaan ja kasvamaan :)

      Poista
  4. Sun blogi on muuttumas tylsempään suuntaan :/ voisit ehkä.pikkase enemmä panostaa.. mut tosi nätti oot

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisi ollut kiva myös kuulla, että miksi mielestäsi blogini on muuttumassa tylsempään suuntaan ja mitä ehdottaisit parannuksesi? Millaisia postauksia toivoisit minun tekevän ja mihin asioihin toivoisit minun panostavan enemmän? :) Kiitos!

      Poista
    2. oon kyllä eri mieltä, mun mielestä sun blogi paranee koko ajan ja tää on kyllä yksi harvoista blogeista jonka tekstejä jaksan lukea! :D mutta ihana oot<3

      Poista
    3. Sen jälkeen kun otit tekotukan pois, et oo laittanut tavallisia "asukuvia" ja naamakuvia niinkuin ennen. Oikeesti huomaa selvästi kuvista että piilottelet hiuksiasi, vaikka itse väittäisit muuta. Mites nää kuvat, näissäkin huppu päässä molemmissa? :/ Sulta on kiva nähdä sellaisia postauksia jossa on pajon kuvia, esim sun päivän jutuista. Meikkausjutut/kuvat on kivoja, asusteet ja vaatteet mitä ostat juuri uudeksivuodeksi jne. Ylipäätään sitä mitä olet ennenkin tuola historiassa postannut, on kiva nähdä. Selaa vaikka lokakuun puolelle, sielä on kivoja kuvia. Kuvia kun tykkäsit poseerata kameralle ylpeänä, mutta ymmärrän että se ei ole enään sama kun hiukset "lähtivät". Ymmärrän että on naisellinen tunne kun on pitkä tukka, eli saattaa olla aika vaikeeta tottuu tollaseen lyhyeen.

      Poista
    4. Joo mäkin olen huomannut, et katso enää kuvissa juuri kameraan:/ eikä sellaisia kuvia toisensa jälkeen ole kovin miellyttävä selata ja katsella. Oot tosi kaunis noin ja noilla hiuksilla, joten ei ole syytä 'piilotella' tietoisesti tai tiedostamatta.

      Poista
    5. Anonyymi 18.01: Ihana kuulla ja kiitos :) <3

      Anonyymi 19.24: Kiitos asiallisesta kommentistasi ja ideoista postauksia varten! Varmasti hiukset ovat myös vaikuttaneet, koska olihan tämä nyt todella iso muutos niihin pidennyksiin verrattuna :) Nyt kuitenkin alan jo pikku hiljaa tottunut ja keksinyt miten näitä lyhyitä hiuksia saa laitettua kivasti !

      Poista
    6. Anonyymi 19.31: Olen itsekin huomannut saman ja olen tehnyt sitä vähän tiedostamattani. Minulla oli kuitenkin iso totuttelu näihin omiin hiuksiini ja olen vasta nyt alkanut vähän keksimään, että miten näitä lyhyitä hiuksia saa laitettua niin, että ne näyttäisivät kivoilta eivätkä vain roiku :D Lupaan jatkossa katsoa suoraan kameraan :)!

      Poista
  5. Ihanaa reissua teille Himoksen maisemiin! :-) Meidänki kaveriporukka on haaveillu et lähettäs yhessä jonnekin mökkeileen mutta tälläkertaa jäi vaan suunnitteluks! :(
    Oletko muuten syntyny -92 vuonna vai? Ja omistatko ajokorttia? :)
    Kunnon kyselyt mulla mut tuli vaan mieleen, oon aika uus lukija muutenkin.. :-) Pidän blogistasi kovasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos :) Meillekin on usein käynyt noin niin tänä vuonna päätettiin, että nyt vuokrataan mökki ja lähdetään :D Olen syntynyt -93 ja on ajokortti :) Kiva kuulla, että olet tykännyt ja tervetuloa lukemaan <3

      Poista
    2. ajatko sinä ollenkaan kun menette sinne himokselle vai ajaako jonathan ? :) olet todella kaunis ja sinulla on upea vartalo ja kauniit kasvot <3 hyvää uutta vuotta sinulle ja jonathanille !

      Poista
  6. Miten sulla meni btw syksyn kirjoitukset? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooo ihan hyvin ! Olisin toivonut vähän parempia arvosanoja, mutta olen ihan tyytyväinen :) Haen kuitenkin keväällä opiskelemaan pelkästään pääsykokeella niin eipä niillä nyt ihan niin väliä onneksi ole !

      Poista
  7. et sitten hyväksynyt kommenttiani :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen sanonut, että en aijo puhua kyseisestä asiasta täällä blogissa ollenkaan. En edes vastata kyllä tai ei. Siksi en nyt myöskään enää julkaise mitään kommentteja asiaan liittyen.

      Poista
  8. Ihana ylläri taas, kun sulta on tullu uus postaus! Toi lyhyt tukka sopii sulle kyllä mielettömän hyvin! :) Hauskaa uutta vuotta teille sinne Himokselle! :)

    VastaaPoista
  9. Meettekö Himokselle siis näin vain juhlimaan, vai aattelitteko myös lasketella? :D
    Jos laskettelette niin meetkö suksilla vai laudalla? :)

    VastaaPoista
  10. Onko noi aidot uggit jotka sulla on jalassa :)

    VastaaPoista
  11. Oot niin kaunis, katso vaan rohkeasti kameraan! ja annat rohkeutta muillekkin "pidennys riippuvaisille" olla omia itsejään! Tai ainakin minulle ;D Hiusten kasvatus/kuntoon saaminen täälläkin päin käynissä! Hauskaa uuttavuotta<3 :)

    VastaaPoista
  12. ihanaa Himoksen reissua!:) Voikun itsekin pääsis jonnekin kauemmas vietämmän uutta vuotta, mutta töiden takia se ei nyt ainakaan tänä vuonna onnistu.. :)

    VastaaPoista
  13. Sun postauksista tulee niin hyvälle fiilikselle, ihanan positiivinen blogi! hyvää uuttavuotta :)

    VastaaPoista
  14. Kuulostaa kivalta tuo postaus kuluneelta vuodelta!!! Hyvää uutta vuotta kaunotar :)

    VastaaPoista