05 huhtikuuta 2014

WHITE PANTS


Nyt kevään tultua olen ottanut myös nuo valkoiset housut vihdoin käyttöön. Jotenkin talvisin vähän vierastan oikeastaan kaikkia muita kuin mustia housuja, mutta aina keväisin alan kaipaamaan vähän vaihtelua. Ja ennen kaikkea innostun aina kaikista vaaleiden sävyjen yhdistelystä. 

Viikonloppuni on lähtenyt oikein kivasti käyntiin. Eilen vietimme iltaa kahdestaan täällä kotona herkutellen ja Suitsia katsellen. Kohta olenkin lähdössä siskoni kanssa Itikseen etsimään jotain vaatteita ensi viikonloppuisiin Blog Awardseihin. Olen jo saanut mieleeni vähän kuvan siitä, että millaiset vaatteet haluaisin laittaa päälleeni. Usein tosin käy niin, että mistään ei sitten ikinä löydy juuri sellaisia vaatteita kuin olen mielessäni kuvitellut.. Toivotaan siis parasta! 


Aurinkoista lauantaita kaikille! 

39 kommenttia:

  1. Voi ei miten upea olet.. Ja tuo asu on täydellinen! <3

    VastaaPoista
  2. Ihana asu ja noi kaikki värit sopii toisiinsa niin hyvin! :)

    VastaaPoista
  3. Ihana asu! Mulla on kans aivan sama: koko talven meen mustissa farkuissa mut nyt oon vaihtanu taas sinisiin ja vaaleisiin! :D Ja myös tottakai varrettomiin consseihin :)

    http://iwannabuyit.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Mistä olet siis tuon takin hankkinut? :-) ihana asu ja kaunis olet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuossa lukeekin, että takki on Gate nimisestä liikkeestä :) Kyseinen liike on ainakin Tsekissä! Kiitokset :)

      Poista
  5. Oi kun ihana ja söpö asu ! <3

    VastaaPoista
  6. ihanat noi sun housut<3 onks noi muute ne matalavyötäröiset kissyt vai korkeet plentyt ? :)

    VastaaPoista
  7. ihana toi LV:n pikkulaukku ♥ ja oot vaan niin kaunis :-)

    VastaaPoista
  8. Näkyyks noiata housuista miten läpi?:) onko muuten hyvät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei näy mielestäni läpi, mutta ovathan nuo kuitenkin valkoiset housut =) Ja itse olen tykännyt kovasti Dr. Denimin farkuista! Niin mukavat jalassa :)

      Poista
  9. Suodatatko paljon kommentteja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En julkaise mitään ilkeitä, negatiivia kommentteja joiden tarkoituksen ei ole kuin aiheuttaa "pahaa mieltä". Asialliset palautteet ja mielipiteet julkaisen tietenkin! Tässä kohdassa tulee kuitenkin vastaa kysymys, että mikä on asiallista ja mikä ei. Itse en pidä asiallisena kommenttina " yöks sun hiukset on ihan hirveät, mut tää on vaa mun mielipide", koska eihän kukaan todellisuudessakaan sanoisi tuollaisia juttuja toiselle päin kasvoja. Ja "ei millään pahalla" tai siisti kirjoitus asu ei myöskään pelasta kommenttia, jos sisältö on jotain aivan muuta.

      Itse myös ajattelen, että kaikki nämä kommentithan on tarkoitettu minulle eli tärkeintähän on, että minä olen ne lukenut vaikka en niitä täällä blogissa julkaisisikaan. Tuollaisista kommenteista syntyy helposti riitoja myös täällä kommenttiboksissa ja sellaista en tänne blogiini halua! Blogini on kuitenin tarkoitus olla kevyt hyvänmielen blogi :)

      Poista
  10. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  11. Aina villapaita päällä, eikö kyllästytä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kyllästytyä ! Enkai minä nyt niitä käyttäisi jos kyllästyttäisi :P

      Poista
  12. Ihana natalia ja ihana asu <3 oon kanssa nyt kevään tullen haaveillut valkoisista dr.denimeistä! Olisi niin ihana yhdistellä vaaleaan yläosaan tai vaikkapa farkkupaitaan tai takkiin, niiiin raikkaan näköistä! ♥

    VastaaPoista
  13. Sun postaukset saa mut aina niin hyvälle tuulelle ja sun blogin taso on noussut ihan hurjasti! Osaat hienosti korostaa niitä arjen ihania juttuja, etkä yritä esittää mitään "kermapersettä" :) susta välittyy rehellisyys,positiivisuus ja aitous jokaisessa postauksessa! Jatka samaan malliin <3

    VastaaPoista
  14. Hei nyt on pakko kysyä noista Dr.Denimeistä:alkaako sulla ratketa ne haaroista ? :D Mutta olet aivan ihana ! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse asiassa yksille Dr Denimeilleni on käynyt noin, että ne pikku hiljaa ratkesivat haaroista :D Muille ei onneksi ole käynyt niin! Kiitos :)

      Poista
  15. Onko nuo housut maineensa arvoiset? :) Onko koot "normaaleja", mikä koko sulla on noissa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä todellakin maineensa arvoiset, itelläni on kolmet ja nää on niin mukavat jalassa että ei edes tunne niitä mutta kuitenkin nää on kivan tiukat ja itelläni on koko xxs vaikka yleensä se on small joten tosi pienetkin menee hyvin päälle koska venyvyys on suuri :)

      Poista
  16. Toi neule näyttää nuhjuiselta puhtaan valkeiden housujen kaverina,muuten kiva asu mutta toi erivärisyys häiritsee

    VastaaPoista
  17. mäki sain just nellyltä mun valkoset plentyt! mä oon suurinpiirtein samanpitunen ku sä, meneekö dr denimit sulle pituudelta ihan hyvin vai lyhennätkö niitä? :)

    VastaaPoista
  18. Joku tuossa asussa häiritsee...valkosen ja luonnonvalkosen yhdistelmä ei toimi ja paita näyttää jotenkin likaiselta! muuten kiva asu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Neule ei ole luonnonvalkoinen vaan beige ! :) Harmi, jos sävy ei kunnolla välity näistä kuvista.

      Poista
    2. Mä oon samaa mieltä, neuleen sävy ei sovi noiden housujen kanssa.. Mutta ihanat housut :)

      Poista
  19. Vitsi kuinka ihana asu!! ja nuo valkoiset deminit on ollu munkin ostoslistalla jo pitkään :) millä muuten muokkaat sun kuvien kokoa? Itselläni on ollut himan hakusessa tämä kuvien koko, tuntuu että ne ovat aina liian isot tai pienet.

    http://thisismyworldlinda.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :)) Muokkaan kuvat photoshopissa! Kuvien kokoahan saa muutettua oikeastaan millä tahansa kuvien muokkaus ohjelmalla - ihan vaikka paintissa =)

      Poista
  20. Paljon noi farkut makso ? :-) Ja tilasitko ne jostai, vai ostitko esim. Stockalta ?

    VastaaPoista
  21. Oon huomannut että mustat denimit on paljon venyvämpiä kun muut värit joten osaatko sanoo onko noi valkoset yhtä venyvät kun mustat vai onko noikin hieman tiukemmat? Olisin tilaamassa valkosia kissyjä netistä, mutta koko vähän arveluttaa :)

    VastaaPoista
  22. Ihana neule! Ootko millon ostanu ? Onkohan vielä kaupoisssa :-)?

    VastaaPoista